Friday, February 29, 2008

真正型似 Prada Phone 的 WM6 手機

估唔到,除了HTC外,LG都可以出到咁似樣既手機,這部响歐洲上咗咁耐既手機,終於响無大敵的時間,响香港推出啦!

當HTC Touch Cruise (Cruise) 出前,好多人都會將佢地兩部比較,但 Cruise 出咗之後,好多人都諗住等埋呢部機出先,因為Cruise有Video速度既問題,加上..佢既5千幾價錢,趣怪的外貌,老實講,咁貴,識飛都無用啦!

LG KS20,LG第一部行WM6既機,期待既同時,都掛心沒有HTC 既Today Screen,又沒有HTC既Touch,會比下去,但當一上手,佢的用戶界面真係比好多WM6都好用,就算未用過WM手機既朋友們,女孩子們,都不妨去用一用,包你唔會有問題!





LG KS20 外貌及規格





  • Windows Mobile 6 Professional
  • Size: 99.5 x 58 x 12.9 mm
  • Weight: 99 g
  • Memory: 256 MB ROM 128 MB RAM
  • ARM1136EJS MSM7200 (400Mhz)
  • 2.8", 240x320 pixel, 18-bit (262.144) colour touchscreen
  • GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/HSUPA
  • 800 mAh Li-Polymer battery, 3/180 hours talk/standby time
  • 2.0 megapixel camera with auto-focus and flash, second video calling camera
  • Bluetooth, WiFi, FM radio
  • microSD card slot
  • LG standard USB/Headphone/Charge port
  • ROM v10a 2008/02/20 (超新)

跟機配件

  • 說明書
  • 火牛 (LG Port)
  • 耳機 (2.5 standard Port)
  • 轉換線連咪 (LG Port -> 2.5 Port)
  • USB Cable (LG Port)
  • 筆 (1枝 =_=)
  • 安裝CD
  • 欠單 - Bouns Pack
    • 衛信話 : 1G Micro SD
    • 衛信話 : 叉機
    • 衛信話 : 另一舊電
    • 衛信話 : 皮套



Qualcomm MSM7200 400MHz呢粒CPU, HTC Touch Dual, Touch Cruise, HTC SHIFT SnapVUE 都會用,証明係大劫所趨,
以前用過HTC Touch, O2 Atom 等果d機既人,唔駛怕會慢...因為..係咁開program都唔會慢(約五六個啦)
有相為証!!






第一手感覺
好輕,如果你用過PDA手機...HTC Touch已經係好輕啦,而家可以輕過佢10幾gram,去到呢種程度,你一定會迷上,

我用緊LG KE820 / LG KU990,兩部都重過佢
我重用緊 HTC C730 Smartphone (有keyboard),重過佢好多

開機
超快,係咁開program都無事,WM機一向唔會立刻自動關閉背後既program,我開咗五六個(相機,internet explorer, note, 電話簿,睇相program,都唔會feel到慢!
特別係開相機,平時WM機要等一陣一陣再一陣,佢真係即刻彈出黎咁濟!
LG相機,唔試都知一定好!我點解會用LG KE820..因為佢200萬都已經好靚,
Viewty 就唔駛講...超勁!!

第一日用後感覺
電話對話
好清,我買機既時間已經同朋友試,坦白講,一向WM既通話有返咁上下"唔好",估唔到呢部機咁清,我朋友同另一部機同我對話,我同佢交換講,先知...原來可以係咁清..

鈴聲夠大但最大會爆音,唔好開到最大囉唯有....

畫面,第一眼覺得太細,睇慣就OK,個畫面好似响面頭塊玻璃下面一兩mm咁...有D怪...

跟機程式,WM跟既Office, Note,等,但就無咗Remote Desktop (遠端電腦控制),可以自己安,佢跟咗Mobile Java,但唔及HTC,我用OperaMini會成日exit... :(但個跟既PSNote就幾好,可惜呢個program只可以係英文手寫..
加多兩句:超快超輕,成日都咁覺得...

1 comment:

Phantom said...

我的朋友個個都話我背景聲勁嘈呀...點搞